Круглий стіл у 5 класі « Спорт – здоров'я, спорт - це сила, він дає всім крила»

02.10.2020 21:19

« Спорт – здоров'я, спорт - це сила, він дає всім крила»

    Усім відомо, що найціннішим скарбом для людини є здоров’я, а кращим другом здоров’я був і залишається спорт. Доброю традицією стало проведення тижня фізичної культури і спорту, присвяченого Дню фізкультури та спорту. Це свято всіх прихильників здорового способу життя, фізкультурників, спортсменів, ветеранів спорту.

    У 5 класі класний керівник Островська В.М. провела тематичну бесіду на тему «Спорт – здоров'я, спорт - це сила, він дає всім крила».

    Спорт – невичерпне джерело життя, сили і краси. Спорт – це ціла наука, філософія, що не приймає ні алкоголю, ні тютюну. Спорт – це режим, що дозволяє розподілити раціонально свій час.  Спорт – це сила волі, прагнення до перемоги, прагнення бути кращим. Спорт – це ясні думки. Спорт – це краса, це посмішки й щастя вас і ваших близьких. Спорт – це спілкування. Спорт не тільки дає здоров'я, він загартовує характер і волю. Сьогодні здоровий спосіб життя стає все більш популярним у нашому суспільстві, і це не просто данина моді, а бажання людей різних поколінь зберегти молодість і здоров'я.

    По завершенні бесіди учні з намалювали малюнки на те, яким вони бачать спорт.