Виховна робота

    Виховна система школи – це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання

    У школі відбувається моральне становлення учнів, формування в них творчого мислення, відповідальності.

    Школа - це простір життя дитини; тут вона не готується до життя, а повноцінно живе, і тому вся діяльність навчального закладу відбувається так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника власного життя.

    Проблема, над якою працює школа у виховній та позакласній роботі «Морально-духовний розвиток через організацію особистісно орієнтовного креативного простору».

 

МЕТА ВИХОВАННЯ:

  • створення цілісної моделі виховної системи на основі національних та загальнолюдських цінностей;
  • формування морально-духовної життєво-компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал.

 

УСЯ СИСТЕМА ВИХОВНОЇ РОБОТИ В ШКОЛІ РЕАЛІЗУЄТЬСЯ ЧЕРЕЗ:

  • Роботу класних керівників (виховні години, позакласні виховні заходи, оформлення класу, спільні добрі справи, поїздки, індивідуальну роботу).
  • Навчальну виховну діяльність вчителів предметників (виховний потенціал уроків, позакласні предметні заходи).
  • Роботу педагога-організатора і вихователя групи продовженого дня.
  • Роботу гуртків, секцій.

 

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ В ШКОЛІ:

  • підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;
  • забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;
  • озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи;
  • вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;
  • координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;
  • сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.

 

ФУНКЦІЇ ВИХОВНОЇ РОБОТИ:

  • організує колективне планування і колективний аналіз життєдіяльності класних колективів;
  • координує виховну діяльність класних колективів та організує їхню взаємодію в педагогічному процесі;
  • планує і постійно коригує принципи виховання та соціалізації учнів;
  • організовує вивчення та запровадження класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи;
  • обговорює соціально-педагогічні програми класних керівників , матеріали узагальнення передового досвіду роботи класних керівників, матеріали атестації класних керівників.

 

ПРІОРИТЕТНИМ У ВИХОВНІЙ РОБОТІ ШКОЛИ Є:

  • реалізація особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;
  • залучення молоді до національної та світової культури;
  • збереження морального та фізичного здоров’я підростаючого покоління;
  • виховання патріотизму, громадських якостей особистості;
  • забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетентності.

 

    Для реалізації цих завдань у школі розроблений план виховної роботи навчального закладу та окремі плани, які були затверджені на засіданнях методичного об’єднання класних керівників. Ці плани охоплюють всі напрямки виховання: патріотичне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне, превентивне та включають у себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси, заходи щодо зміцнення моральності та утвердження здорового способу життя та ін.

 

Для керування виховним процесом в школі створено методичне об’єднання класних керівників

Список класних керівників (2019-2020 навчальний рік):

Куртяк М. А.- 1 клас

Пелюшенко Г. Я. – 2 клас

Халанич Л. В. – 3 клас

Гогусь-Сокальська І. В. – 4 клас

Мороз О. І. – 5 клас

Пошелюжна М. І. – 6 клас

Сковронська І. В.  – 7 клас

Куртяк У. З. – 8 клас

Вайда Т. П.– 9 клас

Бенесько Л. Є. – 10 клас

Сковронська Л. С. – 11 клас