Виховна робота
Виховна система школи – це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання
У школі відбувається моральне становлення учнів, формування в них творчого мислення, відповідальності.
Школа - це простір життя дитини; тут вона не готується до життя, а повноцінно живе, і тому вся діяльність навчального закладу відбувається так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника власного життя.
Проблема, над якою працює школа у виховній та позакласній роботі «Морально-духовний розвиток через організацію особистісно орієнтовного креативного простору».
МЕТА ВИХОВАННЯ:
- створення цілісної моделі виховної системи на основі національних та загальнолюдських цінностей;
- формування морально-духовної життєво-компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал.
УСЯ СИСТЕМА ВИХОВНОЇ РОБОТИ В ШКОЛІ РЕАЛІЗУЄТЬСЯ ЧЕРЕЗ:
- Роботу класних керівників (виховні години, позакласні виховні заходи, оформлення класу, спільні добрі справи, поїздки, індивідуальну роботу).
- Навчальну виховну діяльність вчителів предметників (виховний потенціал уроків, позакласні предметні заходи).
- Роботу педагога-організатора і вихователя групи продовженого дня.
- Роботу гуртків, секцій.
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ В ШКОЛІ:
- підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;
- забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;
- озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи;
- вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;
- координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;
- сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.
ФУНКЦІЇ ВИХОВНОЇ РОБОТИ:
- організує колективне планування і колективний аналіз життєдіяльності класних колективів;
- координує виховну діяльність класних колективів та організує їхню взаємодію в педагогічному процесі;
- планує і постійно коригує принципи виховання та соціалізації учнів;
- організовує вивчення та запровадження класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи;
- обговорює соціально-педагогічні програми класних керівників , матеріали узагальнення передового досвіду роботи класних керівників, матеріали атестації класних керівників.
ПРІОРИТЕТНИМ У ВИХОВНІЙ РОБОТІ ШКОЛИ Є:
- реалізація особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;
- залучення молоді до національної та світової культури;
- збереження морального та фізичного здоров’я підростаючого покоління;
- виховання патріотизму, громадських якостей особистості;
- забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетентності.
Для реалізації цих завдань у школі розроблений план виховної роботи навчального закладу та окремі плани, які були затверджені на засіданнях методичного об’єднання класних керівників. Ці плани охоплюють всі напрямки виховання: патріотичне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне, превентивне та включають у себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси, заходи щодо зміцнення моральності та утвердження здорового способу життя та ін.
Для керування виховним процесом в школі створено методичне об’єднання класних керівників
Список класних керівників (2019-2020 навчальний рік):
Куртяк М. А.- 1 клас
Пелюшенко Г. Я. – 2 клас
Халанич Л. В. – 3 клас
Гогусь-Сокальська І. В. – 4 клас
Мороз О. І. – 5 клас
Пошелюжна М. І. – 6 клас
Сковронська І. В. – 7 клас
Куртяк У. З. – 8 клас
Вайда Т. П.– 9 клас
Бенесько Л. Є. – 10 клас
Сковронська Л. С. – 11 клас